Politica privind protectia datelor cu caracter personal a SC Yanida Com SRL
Ce inseamna GDPR
Protectia datelor cu caracter personal este foarte importanta pentru noi, de aceea ne angajam sa respectam confidentialitatea datelor pe care ni le furnizezi.
In conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor („GDPR”), in continuare iti explicam momentul, motivele si modul in care compania noastra tine cont de acest regulament atunci cand:
- Colecteaza date cu caracter personal pentru persoane fizice;
- Utilizeaza aceste informatii;
- Divulga acest tip de date altor parti, atunci cand acest lucru este necesar si in anumite conditii;
- Asigura securitatea si confidentialitatea acestor date cu caracter personal.
Modificari ale politicii
Politica actuala se poate modifica in timp, de aceea te rugam sa consulti aceasta pagina pentru a te asigura ca esti informat cu privire la cele mai recente actualizari.
Prezenta policita a fost actualizata in data de 13 Octombrie 2021.
Cine suntem
Depozitul MAX este denumirea comerciala a SC YANIDA COM SRL (denumita in cele ce urmeaza „Compania”), persoana juridica avand sediul in Targu-Jiu, b-dul Ecaterina Teodoriu nr 214, email: office@depozitulmax.ro, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Gorj sub numar J18/1136/1993, numita in continuare Depozitul MAX.
„Operatorul” datelor dumneavoastra cu caracter personal va fi Compania, care va decide momentul, motivele si modul in care sunt procesate si utilizate datele dumneavoastra cu caracter personal.
Cum si ce informatii cu caracter personal colectam
Putem colecta si prelucra urmatoarele date cu caracter personal:
Date cu caracter personal pe care ni le oferiti dumneavoastra: acestea sunt informatii despre dumneavoastre pe care ni le comunicati fie voluntar, fie introducand informatii pe site-ul nostru web, platforme ale retelelor de socializare sau contactarea noastra prin e-mail, telefon sau orice alt mod.
Informatiile pe care ni le furnizati pot fi in legatura cu identificarea dumneavoastra, cum ar fi: nume si prenume, adresa de email, numar de telefon, adresa de domiciliu sau alte detalii de contact.
Datele cu caracter personal pe care le colectăm despre dumneavoastră: putem colecta automat următoarele informații:
- detaliile tranzacțiilor pe care le realizați prin intermediul site-ului web și ale vizitelor dumneavoastră pe site-ul nostru web, inclusiv, fără a se limita la date de trafic, date de localizare, jurnale web și alte date de comunicare și resursele pe care le-ați accesat;
- informații cu caracter tehnic, colectate automat, inclusiv date anonime colectate de către serverul gazdă în scop statistic, adresa protocolului de Internet (IP) folosit pentru conectarea calculatorului sau dispozitivului dumneavoastră la Internet, tipul de browser și versiunea acestui, setările privind fusul orar, tipurile de plug-in-uri ale browser-ului și versiunile acestora, sistemul de operare și platforma. Pentru informații suplimentare, consultați secțiunea cookieuri;
- orice date cu caracter personal pentru care permiteți partajarea și care sunt parte din profilul dumneavoastră public sau rețeaua de socializare terță.
Datele cu caracter personal pe care le putem primi din alte surse: obținem anumite date cu caracter personal despre dumneavoastră din surse externe activității noastre, care pot include alte companii terțe. Prevederile de mai jos din prezenta Politică se aplică și oricăror date cu caracter personal pe care le obținem din aceste surse.
DE CE ȘI CUM VĂ UTILIZĂM DATELE CU CARACTER PERSONAL
Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în conformitate cu GDPR care se regasesc in baza noastra de date in mod legal:
- in scopul indeplinirii cu succes a proceselor desfasurate in relatia cu dumneavoastra: cerere oferta, derulare comanda, facturare, transport si livrare de produse, garantii si service pentru produsele cumparate;
- in scopul intocmirii documentelor care contin date cu caracter personal de naturã financiar contabilã, impuse de legislatia aplicabila, respectiv legislatia fiscala si contabila;
- procese de recrutare de personal;
- în scopul comunicării și schimbului de informații cu utilizatorii site-ului noastru web;
- în scopul gestionării relațiilor cu clienții noștri actuali/potențiali, în mod special atunci când vă prelucrăm cererile de ofera, când răspundem solicitărilor dumneavoastră sau când vă trimitem periodic știri sau informații despre produsele, brandurile sau inițiativele noastre care vă pot stârni interesul;
- pentru inrolarea si participarea in cadrul Programului de fidelitate desfasurat de Operator;
- pentru supravegherea video prin înregistrarea imaginii dumneavoastrã în cazul în care vizitati depozitele Operatorului sau punctele de lucru ale acestuia, se realizeazã în vederea unui interes legitim și a unei obligatii legale a Operatorului conform art. 6, alin. 1), lit. f) si c) din Regulamentul General privind protectia datelor, respectiv securitatea obiectivelor si a persoanelor potrivit Legii nr. 333/2003;
- în orice alt scop specific indicat la momentul colectării informațiilor.
Putem utiliza și prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal în principal:
- atunci când v-ați exprimat în mod liber și explicit CONSIMȚĂMÂNTUL și în scopuri specifice, determinate și legitime.
Vă puteți retrage consimțământul pe care ni l-ați acordat cu privire la utilizarea informațiilor dumneavoastră contactându-ne în orice moment pe adresa de e-mail office@depozitulmax.ro.
- atunci când avem nevoie pentru a ne urmări INTERESELE LEGITIME, în calitate de operator economic, cu condiția ca interesele sau drepturile și libertățile dumneavoastră fundamentale să nu fie ignorate, având în vedere așteptările dumneavoastră justificate, pe baza relațiilor dumneavoastră cu noi.
Spre exemplu, în următoarele scopuri:
- activități de marketing direct (altele decât cele în care ne bazăm pe consimțământul dumneavoastră), în scopul analizei, pentru ne fundamenta strategia de marketing și pentru a îmbunătăți și personaliza experiența dumneavoastră de utilizator;
- evaluarea și îmbunătățirea serviciilor noastre pentru clienți prin înregistrarea oricăror convorbiri cu centrele noastre de apel;
- detectarea, prevenirea și atenuarea activităților frauduloase sau ilegale;
- securitatea rețelei și a informațiilor pentru a ne permite să facem demersuri pentru a vă proteja informațiile împotriva pierderii și deteriorării, furtului sau accesului neautorizat.
Atunci când ne este necesar pentru a NE ÎNDEPLINI O OBLIGAȚIE LEGALĂ și, în special:
- pentru a asista o autoritate publică sau un organ de cercetare penală;
- pentru a vă identifica atunci când ne contactați în anumite circumstanțe legale;
- pentru a verifica acuratețea datelor pe care le deținem despre dumneavoastră.
Atunci când este necesar pentru DERULAREA UNUI CONTRACT pe care îl avem cu dumneavoastră sau pentru că ne-ați solicitat să facem anumite demersuri înainte de a încheia un contract. Aici sunt incluse informațiile pe care le prelucrăm pentru a vă permite să utilizați site-ul nostru web și serviciile pe care le furnizăm prin intermediul acestuia.
CINE POATE PRIMI SAU AVEA ACCES LA DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL
Putem partaja informațiile dumneavoastră în scopuri administrative interne sau în scopuri de marketing în legătură cu produsele și/sau serviciile care vin în completarea gamei de produse și/sau servicii a acestora care vă pot interesa.
De asemenea, putem transmite datele dumneavoastră cu caracter personal atunci când vă redirecționăm solicitarea către persoanele noastre de contact din cadrul companiei care au capacitatea de a vă soluționa solicitarea (spre exemplu, pentru a rezolva o problemă pe care ne-ați semnalat-o).
Furnizorii și prestatorii noștri de servicii
Vă putem divulga informațiile către terții noștri prestatori de servicii, agenți, subcontractori și alte organizații în scopul prestării serviciilor către noi sau direct către dumneavoastră în numele nostru. Aceste terțe părți pot include furnizorii de servicii de cloud (cum ar fi găzduire și administrarea e-mail-ului) sau agențiile de publicitate, serviciile administrative, procesatorii de plăți cu cardul de credit/debit sau alte terțe părți care ne furnizează servicii și ne asistă în derularea activității și funcționarea site-ului web. Atunci când utilizăm terți furnizori de servicii, vom divulga doar datele cu caracter personal care le sunt necesare pentru a furniza serviciile și avem un contract cu aceștia prin care sunt obligați să asigure securitatea și confidențialitatea informațiilor dumneavoastră și să nu le utilizeze altfel decât în conformitate cu instrucțiunile noastre specifice.
Alte modalități în care vă putem partaja datele cu caracter personal
Vă putem transfera datele cu caracter personal:
- în situația în care avem obligația de a le divulga sau comunica pentru a respecta orice obligație legală sau atunci când această comunicare este impusă prin legile aplicabile, hotărâri judecătorești sau reglementări guvernamentale, pentru a detecta sau raporta o infracțiune, pentru a pune în aplicare termenii contractelor noastre sau pentru a proteja drepturile, proprietatea sau siguranța vizitatorilor și clienților noștri;
- pentru a pune în aplicare termenii de utilizare aplicabili, a proteja drepturile, confidențialitatea, siguranța sau proprietatea companiilor noastre;
- dacă v-ați exprimat consimțământul cu privire la comunicare.
Cu toate acestea, vom face întotdeauna demersuri pentru a ne asigura că drepturile dumneavoastră la confidențialitate continuă să fie protejate.
UNDE VĂ STOCĂM DATELE CU CARACTER PERSONAL
Informațiile dumneavoastră sunt stocate fie în bazele noastre de date, fie în bazele de date ale furnizorilor noștri de servicii.
CÂT VĂ PĂSTRĂM DATELE CU CARACTER PERSONAL
Vă păstrăm datele cu caracter personal o perioadă de timp necesară pentru a atinge scopul în care utilizăm respectivele informații și pentru a ne îndeplini obligațiile în baza anumitor legi, spre exemplu :
- documentele care contin date cu caracter personal de naturã financiar contabilã vor fi stocate 10 ani de la data încheierii exercitiului financiar în cursul cãruia au fost acestea întocmite, conform Legii contabilitãþii nr. 82/1991.
Nu păstrăm datele cu caracter personal într-o formă identificabilă mai mult decât este necesar.
CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ
Sub rezerva legii aplicabile și a anumitor excepții, restricții sau circumstanțe, puteți avea:
- Dreptul de acces la datele dumneavoastră cu caracter personal;
- Dreptul de a vă corecta, modifica și actualiza datele dumneavoastră cu caracter personal;
- Dreptul de a vi se șterge datele dumneavoastră cu caracter personal sau de a restricționa prelucrarea acestora;
- Dreptul de a vă retrage consimțământul;
- Dreptul de a vă opune utilizării de către noi a datelor dumneavoastră cu caracter personal în scopul luării de decizii automate cu privire la dumneavoastră;
CUM ASIGURĂM SECURITATEA ȘI CONFIDENȚIALITATEA DATELOR DUMNEAVOASTRĂ
Scopul nostru este să vă păstrăm datele la cel mai înalt nivel de siguranță și securitate în orice moment. Odată ce am intrat în posesia datele dumneavoastră cu caracter personal, vom lua măsuri tehnice și organizatorice și vom aplica mijloace de control rezonabile și corespunzătoare pentru a preveni, pe cât posibil, orice distrugere accidentală sau ilegală, pierdere, modificare sau acces neautorizat.
CUM FUNCȚIONEAZĂ COOKIE-URILE
Ca multe alte site-uri web, și site-ul noastru web utilizează cookie-uri pentru a obține o perspectivă generală asupra volumelor și obiceiurilor vizitatorilor site-urilor noastre web. „Cookie-urile” sunt mici informații trimise către dispozitivul dumneavoastră și stocate pe harddrive-ul dumneavoastră pentru a permite site-ului nostru web să vă recunoască atunci când îl vizitați. Cookie-urile pot fi dezactivate din setările preferințelor browser-ului dumneavoastră. Pentru mai multe informații despre modul în care utilizăm cookie-urile și modul în care le puteți dezactiva pe dispozitivul dumneavoastră, vă rugăm să consultați politica aplicabilă privind cookie-urile de pe site-ul web în cauză.
CONTACT
Pentru intrebari despre prezenta politica, va rugam sa ne scrieti la adresa de e-mail: office@depozitulmax.ro.